Ghibli mycí kartáč mm 0,6 - 17”
Kód: 00-241






Detailní popis produktu
Mycí kartáč Ghibli 0,6 mm - 17" je ideální volbou pro mytí a drhnutí podlah s využitím jednokotoučových strojů Ghibli. Kartáč s průměrem 17" (430 mm) a tvrdostí 0,6 mm je vhodný pro čištění různých typů podlah, včetně dlažby, linolea a PVC.
Výhody:
- Efektivní čištění: Husté štětiny kartáče účinně odstraňují nečistoty a špínu z podlah.
- Vysoká kvalita: Kartáč je vyroben z odolných a kvalitních materiálů pro dlouhou životnost.
- Kompatibilita: Vhodný pro všechny jednokotoučové stroje Ghibli s průměrem kartáče 17" (430 mm).
- Všestrannost: Lze použít pro mytí a drhnutí různých typů podlah.
Použití:
- Mytí a drhnutí podlah v domácnostech, komerčních prostorách a průmyslových objektech.
- Čištění dlažby, linolea, PVC a dalších typů podlah.
Technické parametry:
- Průměr: 17" (430 mm)
- Tvrdost: 0,6 mm
- Materiál: Polypropylen
Doplňkové parametry
Kategorie: | Mycí kartáče, Pady, unašeče |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 3.5 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Ghibli & Wirbel, značka, která sdružuje dva italské lídry v sektoru profesionálního úklidu, se veřejnosti představuje s důvěrou ve své minulé úspěchy a s cílem investovat do budoucnosti. K úspěchu bylo přijato mnoho kroků a závazků.
V roce 2005, kdy Riello Investimenti převzala 58 % akcií Ghibli SpA, byla také získána 100 % značka Wirbel, která je další vedoucí značkou v sektoru profesionálního čištění. Výsledkem bylo, že to Ghibli umožnilo v roce 2006 vstoupit na trh jednokotoučových strojů.
Ve stejném období uvedla společnost Ghibli na trh svou první řadu profesionálních mycích strojů: nový přírůstek zahrnoval technologicky vyspělé stroje, které, jak se ukázalo, hrají zásadní roli pro všechny profesionály v odvětví čištění. Plán dát dohromady známé zkušenosti Ghibli s výrobou vysavačů a odborné znalosti Wirbel v oblasti ošetřování povrchů jednokotoučovými stroji daleko přesahuje nejběžnější průmyslové projekty.
Ghibli a Wirbel se mohou pochlubit historií, která sahá do minulosti a sahá až do našich dnešních dnů, kdy vstoupila na trh čištění bok po boku a držela se tradičních hodnot italské výroby , které zahrnují vášeň pro práci a pro proslulý „Made in Italy“. “ . Takový zlom není jen novinkou nebo pouhou změnou image, ale vážným závazkem vyrovnat se s dnešními výzvami trhu.
Být konkurenceschopný a ochotný uspokojit stále rostoucí požadavky profesionálů v oblasti úklidu posiluje naše odhodlání růst a stát se referenčním bodem pro všechny profesionály v oblasti úklidu.
Vidění
Přenos odborných znalostí lidí do našich produktů. Čestná a seriózní práce s klienty a dodavateli. Vytváření hodnoty pro akcionáře, klienty a zaměstnance. Vyrovnat se a reagovat na stále rostoucí požadavky trhu. Stát se referenčním bodem pro všechny profesionály v úklidovém sektoru.
Mise
Zajištění nejlepšího poměru kvality a ceny pomocí nepřetržitého průmyslového výzkumu a neustálé optimalizace výrobních systémů.